piątek, 13 maja 2011

procedury :(

jak to było w reklamie?! "głowa mi pęka .... weźcie amol" ha !!!
mi to już tylko została 100% naleweczka albo inne oprocentowanie :)
zaczynam się martwić że nie podołam, że to jednak dla silnych, zdrowych na umyśle a nie dla szaleńców takich jak ja ... powiadam wam że prawda to święta prawda że Iy dom buduje się dla wroga, drugi dla przyjaciela a trzeci dla siebie ..
to albo robimy tak że od d ... strony i domek na kurzej ... jest dla mnie bo w myślach już tamte dwa wybudowałam albo będzie moim wrogiem - ciężka sprawa mam doła - bo firma nic nie robiła a pogoda cudna żeby zapierniczać, a bank jaja sobie robi z wypłacaniem transz , a jakaś dolina mnie dopadła ... ech jakoś tak nie po mojemu :( no wiem że szybko to się pchły łapie, ale ja jestem w gorącej wodzie kąpana i to przez to jak nic :(
no nic musiałam sobie pomarudzić bo komu jak nie wam?!
moja sis ma swoje na głowie , psiółka ma zdecydowanie większe problemy więc jej nie będę zawracać gitary, małżon inna częstotliwość odbioru ............ chyba amol moi mili chyba amol?!
miłego weekendu Wam życzę

4 komentarze:

Balbina pisze...

Monia na luz daj, jak to mówi mój Tato roboty nie przerobisz, czasu nie przyspieszysz. Jeszcze będzie przepieknie

mika - monika pisze...

no mam dolinke ale nic to jak mój Pan tata Twój ma racje no ma :(

HANNAH - UNE FEMME pisze...

Tez załapalam doła, siedzena kiblu i rycze. PO h..., ja sie z tym nierobem hajtałam?

laprovence pisze...

hahahaha boskie jesteście. Kocham Was!!!!!!
Właśnie dlatego nie chcę się budować. Idę na gotowca. Na razie w marzeniach :(