wtorek, 4 czerwca 2013

dla was wyróżenienia i serniczek na nie pogode .....

obiecałam w poprzednim poście że będzie to jutro ... trochę się przedłużyło to jutro, ale ten czas mało łaskawy jest dla mnie :(

blogi do liebster blog ... to 


pytania :) oto i one

samochód czy rower ?
czekolada czy ciastko?
sukienka czy spodnie ?
centrum handlowe czy rodzinny wypad na łąkę ?
piłka nożna czy pilates? (hihihihiih)
wino czy drink?
kuchnia na zamówienie czy obiad domowy?
lato czy zima?
kino czy teatr?
opera czy koncert?
.................  ...............................................



a na nie pogodę sernik

strasznie stary przepis ale ja go uwielbiam :)

1kg sera nie musi być z waiderka
6 jajek (białka ubić na sztywno)
1/2 palmy
6 łyżek kaszy mannej
11/2 szklanki drobnego cukry
olejek zapachowy
9 gr proszku do pieczenia

palmę z cukrem utrzeć dodać ser dalej ucierając a potem żółtka, kasza i na koniec ubite białka
do foremki wysmarowanej tłuszczem i obsypanej bułką tarta albo kaszą manna do piekarnika na 220 stopni - 55 minut ... lukier albo cukier puder ....
ale mi się samej smaka narobiło :)





życzę Wam żeby w końcu słonko się pojawiło 
bo jego ciągły brak nic dobrego nie niesie :(
M.

5 komentarzy:

ystin pisze...

coś mnie "tkło", żeby zaglądnąć, no i proszę jakie słodkości...
buziaczki słodkie dla Ciebie i Meguni, bo cos ostatnio chyba jakieś kłopotki ją dopadły...

Demon II pisze...

Kochana może mi blondynce wytłumaczysz o co chodzi z tym liebster blog ?:P
Ciesze się, że sie wreszcie odezwałas a sernik wygląda... tak, że ślinka cieknie

monika pisze...

justyś - całuski dawno nie chyło tak do d ,,,
aga - kopiujesz obrazek, wklejasz go u siebie piszesz post odp na pytania i jesli chcesz mozesz nominpwac innez tymi lub innymi pytaniami :)

Demon II pisze...

Dziękuje Kochana :) :*<3

Wygnanko pisze...

Dziekuje za nominacje :d jestes kochana! Uwielbiam serniki!