poniedziałek, 3 stycznia 2011

kartonowisko czas zacząć !!

kochane na początku to życzę wam wszystkim razem i każdej z osobna aby ten rok był pełen inspiracji, chęci do działania i po prostu żeby był miły :)

jeśli wszystko będzie tak jak powinno być u mnie (czyli według moich zamyślonych marzeń) to nie dość że będę miała .... czterdzieche hehehehehe .... (odnoszę wrażenie że jestem oszukiwana ja się naprawdę na tyle nie czuję) ... oraz będzie najfajniejsza rzecz tego roku to przeprowadzka - nowe wyzwania, nowe - stare zamysły - nowe możliwości wnętrzarskie - oj moja sis to sobie poszaleje ... bo ostatnio doszłam do wniosku że na samą kuchnię mam ze stooooooo pomysłów :( i jak tu nie oszaleć?! ale nic zanim to wszytko się zacznie to musi się coś zakończyć ... pakowanie już rozpoczęte, część kartonów wywieziona dzisiaj pod "młotek" idzie Lali pokój - najchętniej bym połowę od razu zutylizowała ale moja córeńka wie gdzie co ma i co? ... więc trudna przeprawa mnie czeka z tą Lalą :) ...
"pomocnik się znalazł" po którego pomocy jest więcej roboty ...



trzeba napisać co jest bo ... po
1- żeby małżon nosząc nie zniszczył !!
2 - żeby było wiadomo co jest przy razpakowywaniu !!!



pomóc to nie ale - czy na pewno nic mojego nie zginie?




no i tak to się teraz u mnie dzieje - radość mieszana ze smutkiem ...
miłego dnia wam kochane życzę.

6 komentarzy:

HANNA pisze...

Ja zaczynam od nastepnego poniedziałku. Hahaha.
Helpu mi udzieli Anetka-całe szczęście że ją tu poznałam.

HANNA pisze...

AAA i dawaj zdjęcia domka. Jakies fundamenta tam juz sa chyba?

Balbina pisze...

no i sprawdza się powiedzenie życie zaczyna się po 40 tce. Oj zazdroszczę własnego domu ja chyba już w bloku do końca życia będę mieszkać.
Powodzenia i dawaj jakieś zdjęcia

Konwaliowa Bombonierka pisze...

ojj jsk dorwę ... ojjjj jak ja za Toba tęknsie... siedzę i sobie tu buczę bo juz na łepetyne dostaję cigle sama i sama....



kocham:*

Peninia / Gosia pisze...

Wszystkiego najlepszego Na Nowy Rok!
Dziękuję za odwiedzinki na blogu i ciepło pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Moich rzeczy nikt nie tknie poza mną. ;* Jedna część mnie chce uciekać do Wilkowa a druga chce zostać na Widoku na zawsze . . . Bd tęsknić za tym mieszkaniem będzie mi brakować nawet tych psów, tego wiercenia w nocy, tego kolesia w oknie, właściwie wszystkiego . . . a no i nie ma po co pisać, tata i tak wszystko olewa. x]
ale ja mam mine na tym zdjęciu. :P
<3 <3 <3