czwartek, 20 stycznia 2011

po zmianach wygląda to tak ...

dzień doberek może idzie wiosenka?! może czas w końcu zabrać się
za budowę ??

projekt domku ma nazwę iskierka - i został zakupiony z HB Studio - w mojej wersji jest domkiem na kurzej stópce :)


wersja pierwotna dołu ...




i po zmianach ..
sis - błagam zrób coś z kuchnią bo ja naprawdę nie wiem czego chcę :(



tzw użytkowe poddasze :) w wersji pierwotnej





i po zmianach :)




zdjęcie mi się majznęło jak je robiłam ...może potem wstawię wyraźniejsze.
miłego dnia kochane.

4 komentarze:

Konwaliowa Bombonierka pisze...

Mój Kochany Aniołeńq...:)
Spokojnie... damy rade! Grunt to się określić Kochana, a potem lectiiim!
a ja wiem, ze z tym "okresleniem się" to najwiekszy dramat:)
Może zamiast pokoi.. same kuchnie???
hahahhaah

kocham i strzsnzie tęsknie... widzimy się w niedziele?
kot je mi kabel :/

Balbina pisze...

grunt to plan, potem poleci z górki i nie obejrzysz się a tu dom stoi:-)

ystin pisze...

nie bedzie u góry pólkolistych schodków?????buuuuuuuuuuuuu....a juz Cię widziałam w boa...
Jednak nie przyjadę,(buuuuuuuuu).PS. jak się mieszka u mamusi??????

monika pisze...

dlaczego nie przyjedziesz już P mówiłam o spotkaniu !!! nie będzie boa :) u mamusi ... ciepły kąt ciepły piec .. może nie warto się budowac hihihhi