piątek, 25 marca 2011

ten czekał na mnie ...

nie tak dawno pokazywałam Wam kredensy, oczywiście nie wszystkie :) zbyt dużo by tego było, wiadomo że są te które są cudne i nie stać mnie na nie, były te na które budżet pozwalał ale ... nie były zbytnio w kręgu zainteresowań, i takie nad którymi się zastanawiała, przeprowadzałam konsultacje itd itp :)
gdy kolejną noc nie mogłam spać poszperałam na allegro, i tam wpadł mi w oko kredens - wyglądem i sympatycznąceną ..
pokazałam po nocy kredens mojej sis - a ona powiedziała, że jest naj naj naj z wszystkich które jej pokazywałam, następnego dnia zadzwoniłam - potargowałam się i będę na niego czekać - umówiłam się z panią któa go sprzedawała, że nie bardzo mam miejsce teraz na ten piekny mebel - i czy byłaby taka możliwość, żeby u niej go przetrzymać , okazało się że nie ma najmniejszego problemu bo owa Pani ma duzy magazyn, więc jak już będę gotowa na jego przyjęcie to mam tylko zadzwonić ... cudnie cudnie cudnie ............ do radości należy dopisać wytyczenie do kopania dziury :0) dzisiaj chciałam zabrać mojego małego chłopca - urwisa na działkowy spacer ale tak jest nie przyjemnie że on stoi obok i strasznie marudzi a ja muszę skończyć moje blogowe pisanie - miłego weekendu i odnalezienia słonka.

8 komentarzy:

Konwaliowa Bombonierka pisze...

:):):) noooooooooooo Kochana moja:)!!! Moja radość niczym nie zmącona:D Ehh jak się cieszę:)

Całujęmocno i jużsie nie moge doczekac tego czasu kiedy ta radocha ogarnie już nas całkowicie z tego Twego cudacznego meblowania, układania... i picia wina:)

ystin pisze...

Kochana- kredensik- cudo!!!, moim zdaniem tez najfajniejszy ze wszystkich- będzie ślicznie- już jesienią , prawda?

HANNA pisze...

Pikny pikny mebel. Dobrze miec taka Sis co przydusi do działania.
Buziole

Unknown pisze...

Monia boski i tak jak Maggie mówiła masz dar wyszukiwania cudasków w Allegro.
Buziaki kochana. Mam nadzieję,że w końcu się spotkamy :*

monika pisze...

ale jestescie kochane :)
Hanysua nie moge wpisac nic pod twoim postem :(

HANNA pisze...

Radna-Inkwizycja sie wpisała [przed chwila. Nie wiem- a cos Ci wyskakuje? może się przeloguj?
Buziole

HANNA pisze...

Mikus przed sekunda se wpisałam u siebie dwa komentarze, musisz sie przelogowac baby

Balbina pisze...

Monika no pikny ten kredens jak szlag, rewelacja. Ta korona u góry i te szufladki. Już nie mogę się doczekać jak nam zaczniesz pokazywać relacje z budowy.

Dobrze ze przesyłka doszła bo aż mi wstyd było, że nie miałam czasu wpaść na pocztę