piątek, 29 lipca 2011

a na budowie nowości :)

bez zdjęć, może jutro uda mi się je dodać ?! o ile kompletny brak czasu mi na to pozwoli ?!
otóż parter nabrał innego wymiaru - bo po pierwsze uprzejmie donoszę zostały dorobione ścianki działowe i widać kuchnie malusią i łazienkę, do tego wylano beton i nie chodzi się już po piasku :) ... i tak jakoś właściwie można się wprowadzać hihihihi
w końcu dach został w całości pokryty folią :) co oznacza że spec od układania dachówek może się już gramolić i je układać .......
do tego przy winku z sis żeśmy policzydło zrobiły do kuchni, i poustawiałyśmy wirtualnie szafki .. przyznam szczerze że się zastanawiam czy aby na pewno wszytko poczyniłyśmy przy tej ilości winka - carlo rosi baniak różowy - dobrze?
lepiej jak to sprawdzimy bez wionka...trudno to wszak będzie bo jakoś tak pogoda nastraja do rozgrzewania duszy i ciała ...

to może do jutera jak będę miała zdjęcia

8 komentarzy:

HANNAH - UNE FEMME pisze...

Kur...... Oni chca mieć brać na zywca. Ja pierdzielę MASAKRA

mika - monika pisze...

pisze do ciebie esemesy A TY śpisz? nie wezmą Ciebi na żywca nie Ciebie :) będzie dobrze

HANNAH - UNE FEMME pisze...

piszesz do kota ciotka nie do mnie

mika - monika pisze...

no co ty to wy nie jedność?! jak tam?

HANNAH - UNE FEMME pisze...

Do pupy,
teraz dla odmiany od kilku godzin krwawie, plus mam jakies bóle w dole brzucha-nie wiem cholera co to czy skurcze czy mały schodzi i najbardziej wkurwiajacy ból zeba juz 4 dzień.
Połozne i lekarz-luzik-ja wkurwienie maksymalne i po woli obojetność

Balbina pisze...

o Matko Hania co za opisy przerażające?

Monia na biegusiem idzie Ci te chata

ystin pisze...

no byłam Ci ja na osobistej inspekcji i powiem Wam!!! Pieknie jest!!
Haneczko - trzymam kciuki!!!

mika - monika pisze...

KOCHANI HANUSIA JEST JUŻ MAMUSIĄ NA 100% HURRRAAAA GRATULUJE I TRZYMAM KCIUKI ŻEBY SIŁ WYSTARCZYŁO