poniedziałek, 2 stycznia 2012

łazienka u góry












oczywiście zdjęcia z telefonu ale na aparat przyjedzie czas, gonię minuty chcę zatrzymać czas ale nic z tego, on ma swoje prawa, a że chcę Wam pokazać co w ciągu szybkiej przeprowadzki poczyniłam to zdjęcia muszą takie być :)

oczywiście że brakuje , że trzeba dokupić - lampa do łazienki nad lustro, lampa do łazienki na dole bo zginęła po drodze przeprowadzkowej, lampa w części gdzie jest telewizor - bo dopiero po konsultacji z sis wiem co powiesić :)
a potem już nie wspomnę że czeka na mnie Sarbionowo przydomowe !!
ale to od wiosny - chociaż patrząc na pogodę za oknami to u nas chyba zaczyna robić się wiosna !!
dzisiaj tak mocno świeci słonko że aż mały chłopiec mówi - mamusia sonko oćy świci ! ;)
zatem i ja Wam życzę słonka dzisiaj
zmykam do pracy !!!
m.

13 komentarzy:

Konwaliowa Bombonierka pisze...

Najpiękniej!!!
Chyba zacznę się od Ciebie uczyć:*

monika pisze...

megusia nie głupiej :) nikt tak pieknie ja ty nie ma :) cieszę sie że się tobie podoba - wieszaczki nie moły być po prawej stronie bo M nie chciał wiercić ze względu na idące tam kable :)

Katarzyna Sobańska-Jóźwiak pisze...

Moniczko, w Gdańsku dzisiaj słońce mamy piękne!
Twoje wnętrze łazienki ma ładny, ciepły klimat. Witryna i wieszak - super! A na podłodze Vives?

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Anonimowy pisze...

Monisiu:-D toż to nie łazienka to ogromny POKÓJ KĄPIELOWY;0 zazdroszczę:(
Super, cudo:) można się dosłownie ganiać,uciec od... i poczytać
i to co chciałabym pooglądać niebo ;)okno w łazience marzenie!
Mebelki pozostaną w takim kolorze? z ciekawości pytam;)
pozdrawiam
dorcia

Gwinoic pisze...

Sliczna lazienka:) zazdroszcze kredensu bo w mojej nie bede miala tyle miejsca:(

Balbina pisze...

Monika pięknie u Ciebie, cudnie, zajefajnie. Powiem jedno choć mi wstyd ale nie mogą muszę bo inaczej się uduszę:-) ale Ci zazdraszczam takiego fajowego domku-gniazdka

monika pisze...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kochane jesteś - takim moim balsamem,
kasieńko płytki tak tak vives, powiedziała mi o nich justynka a ystinowo :)
dorciu - meble zostaną takie jakie są przyznam się szczerze że zmęczona jestem tym OGÓLNYM pobielaniem, przecieraniem - za dużo tego wszędzie :)
czarownico ja ciągle czekam na twoje zdjęcia z mieszkanka - w mojej starej łazience nic się nie mieściło - więc tutaj poszalałam
balbinko - czekam na ciebie z butelkami aptecznymi

ystin pisze...

Moniś, gdyby mi ktoś pokazał tę łazienke na zdjeciu w ciemno powiedziałabym, że Twoja!!! jest śliczna, przytulna i taka klimatyczna... powiem szczerze, że ta Twoja w bloku była fajna, ale bez "Twojej duszy", nie miała tego klimatu! a umywalka t bardzopodobna do jedjen z moich, więc już nie tylko podłogi będziemy mieć takie same...
całuski!

Monika. pisze...

niesamowity pomysł z taką tematyką bloga :)
jedno z moich zainteresować, czyli projektowanie wnętrz. ! dodam do ulubionych i będę odwiedzac więc czekam na nowość :) pozdrawiam,
www.monika-paula.blogspot.com

HANNA pisze...

Wiesz to niesamowite, że dopiero co byłaś u mnie na śniadaniu i opowiadałaś o tym jak zaczynają budować Twój dom , a teraz już w nim mieszkasz, Szok. Strasznie się cieszę i do boju bo teraz to się dopiero zacznie

monika pisze...

moniko - bardzo mi miło że do mnie zajrzałaś :) rozgośćsię zapraszam :)

hanusiu czekam na was !!!

MaJu pisze...

łazienka jest śliczna. podoba mi sie ze wstawilas piekna duza witrynkę. Teraz to nie łazienka tylko pokój kąpielowy. Bardzo fajnie zorganizowana duza przestrezn. brawo, brawo.
p.s. piekne wieszzaki na reczniki- ską takie masz , gdzie kupic ?
buziaki

monika pisze...

kochanie wieszami od mimi :)bomimiblog :)
bardzo się cieszę że się Tobie podoba buziaki