niedziela, 3 czerwca 2012

jakoś tak,

mi się przypomniało że mam zaległość wobec dziewczyn które robią piękne rzeczy a ja miałam o nich pisać od dawien dawna :) podusie przepięknej urody dostałam od Justynki
wianek który zrobiła dla mnie Martusia zawiesiłam na drzwiach od wewnątrz - są to róże zrobione z ... papieru toaletowego :)
i sporo cudeniek które robi moja Sis ja pokażę tylko namiastkę jej zdolnych rączek :) balon wisi w pokoju gościnno/biurowym a zawieszka morska w łazience na rączce od witrynki zawieszka z tildą na klamce w kuchni, a mniejsza na komodzie sypialnianej :)
oczywiście zazdroszczę im zdolności, bo ja niestety nie zostałam obdarowana talentami, a przyszycie guzika może nie graniczy z cudem ale .. do wirtuozerii nie należy dlatego też jestem zawsze bbbb szczęśliwa gdy coś mi się dostanie :) kochane bbbbbbbbbbbbbbbb Wam dziękuję :) jutro będzie o występach i medalach a teraz idę spać bo późno już kolorowych snów buziaki m.

4 komentarze:

HANNA pisze...

farciara:
buziole baby

Konwaliowa Bombonierka pisze...

:) luv:*

Anonimowy pisze...

Moniś, śliczne,urocze drobiazgi i cudowne poduchy ale tu zacytuję mojego najstarszego syna: "mam śwoje" równie przepiekne od Ystin.Zdolna bestyjka i sis zazdraszczam, u mnie 2 bracia :jeden prawie 2 m bliźniak; drugi przyrodni:):( czasem brakuje oj brakuje damskiej rady i wsparcia:)szczególnie gdy w domqu 4 panów
buziaki poniedziałkowe
dorcia;*

Atena pisze...

Cudne prezenty, takie wlasnorecznie zrobione sa najcenniejsze.
pozdrawiam