poniedziałek, 4 czerwca 2012

tańce medale i pogoda do duuuu ....

duża chodzi na zajęcia plastyczne do domu kultury, a że pani jest bbbbbbbbbbbbbb fajna i nie usiedzi na miejscu z jednym tematem to ... dziewczyny oprócz malu malu zaczęły tańczyć !!! zostało to nazwane ruchomym obrazem - zwał jak zwał ja się bardzo cieszę, tak się spodobały wygiby grupy plastycznej że na wczorajszych dniach miasta też tańczyły :)
a dzisiaj dziewczę poszło na zawody pływackie, szła bez wielkiej chęci - to już nie te czasy z przed kilku lat że awantura była w domu za nie możność brania udziału w zawodach, dzisiaj robiła to z musu - ale trzy medale zdobyła :) 1 brąz i 2 srebrne w tym jeden w sztafecie :) cieszę się że tak to się skończyło ...
a że pogoda do dupy przepraszam ale naprawę nie da rady inaczej napisać w sobotę zrobiłam z przepisu z gazety Viva tarte z truskawkami ................ mniam z creme anglaise który robiłam po raz pierwszy i nie wyszedł z grudkami tylko gładki mmmmmmmmmmmmmmmmmmniam
zniknął zanim pomyślałam o dokładce :) a tak w ogóle to panuje u mnie totalny tumiwisizm do nic nie robienia - a tyle rzeczy trzeba zrobić a ja nic .... no nic zwalam to na durnowatą pogodę - przyznacie mi rację prawda? z tej rozpaczy i nie chęci do nic nie robienia przeczytałam książkę w dwa popołudnia a to wyczyn nie lada !!!! nie ze względu że nie umiem płynnie czytać hhihihihi tylko dlatego że nie mam czasu ... ale jak widać znalazłam go :) książka to "wakacje w italii" Nicky Pellegrino - polecam. Na urodziny sprawię sobie prezent i kupię sobie dwie jej książki "przepis na życie" i "włoskie wesele". :) wiadomość z ostatniej chwili, odbieram dzisiaj numer domu !!!!!!!!!! w końcu nie będziemy bezdomni hahahah - czyli do fotografa i w końcu będzie można się zameldować !!!!! cudnego tygodnia Wam życzę m.

4 komentarze:

Konwaliowa Bombonierka pisze...

HURRRRRRA!!!!!!!!!!!!!
Brawo mojej Pannie, cudnie...:*
pogoda faktycznie pasqdna... aż bym się w listki zakopała jak jeżyk:(

NR Domku gratuluje!!!
Wreszcie:)

Luv:*sis

HANNA pisze...

chaaaa numerologiczne to 6 tak jak moj: buziole

Cienka pisze...

gratuluje domu :)

Anonimowy pisze...

Młoda jak to młoda super zdolna (uściski) lecz musi pokazać,że też jest ważna.Mój najstarszy ma teraz okres dorosłego buntu, jako nastolatek nie miał:)więc też pokazuje różki, aż czasem mam dość i nie zdzierżam, wybucham krzykiem choć nie chcę i tego nie lubię:(
a ponumerowanego domeczku gratuluję:))))
ta tarta wyglada tak smakowicie,ze poprosze o przepis:)
buziaki
dorcia