sobota, 10 września 2011

elektryk :)


miły Pan elektryk przybył na budowę - wyrył pełno ciekawych dziur przerył ściany w z dłuż i w szerz ... i będzie się kablowało :)
a ja i tak uważam że firma się opieprza do granic możliwości!!!!!!!!!!
Adamek walczy - małżon siedzi na podłodze jak zaczarowany (ogladamy za darmoche na RTL)dzieci chrapią a ja bym już chciała żeby było zrobione więcej niż mniej
policzyłam lampy - złapałam się za głowę, wymyśliłam najtańsza garderobę jak się da :) i z tego jestem bbbb dumna nawet sis mnie poparła .. dla umilenia sobie czasu przeglądam nowe zdobycze gazeciarskie zakupione w linea hause ...






i tak sobie przeglądam i przeglądam to nie dość że lata mi brak, jesieni nie chcę a o zimie nawet myśleć nie mogę !!

miłej niedzielki

6 komentarzy:

Gwinoic pisze...

Hehe moj oglada z kumplami, u nas i tak nie ma tv :P oby wykanczanie szybko zlecialo:) u mnie caly czas kroluje slowo "najtaniej" ;) Pozdrawiam

ystin pisze...

o! czyli zarza będzie światło pod strzechą....nowoczesność idzie!!1

HANNA pisze...

Niemożliwe abys miała najtańszą garderobę.
bo najtańszą mam ja. koszt okolo50 pln. 3 patyki plus uchwyty.
buziole

Balbina pisze...

no to kilka dni i zawita technika do zagrody:-)
Garderoba najtańsza, kurde lepiej mieć najtańszą niż nie mieć żadnej:-)
A u nas właśnie przeszła lekka burza słowna z Konkubentem na temat bałaganu w chacie, że z Tośką ubrania rozwalamy, ale my nie mamy gdzie ich upychać

Marchewka Dracoolina pisze...

Jak są okna to już domek się udomawia zupełnie :) Cieszę się, że wreszcie dzieją się dobre rzeczy na budowie, bo zaglądałam z rozbiegu i się smuciłam Twoim smuceniem :( Lampy nie od razu muszą być wszystkie, my w domu rodzinnym jak się wprowadziliśmy do nowego mieszkania to mieliśmy tu i tam gustowne żarówki na kabelku :) To wszystko to tylko tymczasem! Piękne pozdrowienia - z Anglii! M.

monika pisze...

aaaaaaaaaaaaaaa marchewko jak się ciesze - europa !! blisko polska cudnie - czekam na relacje szybko szybko :) i zapraszam do siebie jak tylko postawię kartony w domq