środa, 28 września 2011

tynkujemy i tynkujemy i tynkujemy ... a co!!

od zeszłego tygodnia tynkują w środku i na zewnątrz - nie mówię już nic czy za wolno czy za szybko - ważne że robią :)
góra - czyli tzw poddasze użytkowe w całości ma gładkie ściany (mogłabym już się wprowadzać)i od razu jakoś tak się zrobiło czyściej jaśniej ładniej
dzisiaj zaczęli tynkować klatkę schodową i pomieszczenie gospodarcze na juro zapewne zostawili sobie łazienkę kuchnię i może hol/przedpokój/czy jak t to nazwać a na piątek został by im duży pokój


straszny zostawiają po sobie bałagan, palą non stop - jeszcze nie zdarzyło się jak jestem na budowie żeby nie palili - nie jestem jakimś oszołomem który mówi ludziom palącym NIE - to każdego wybór ale ja pierdziu petów mam koło domu a i w domu znalazłam tyle że dzisiaj już mi puściły nerwy i wrzasnęłam że ani dom ani koło niego nie stanowią popielniczki i że jutro nie mam zamiaru widzieć petów i że mogą sobie wrzucać do słoika albo za koszule !!! nie sądzę żeby w jakiś sposób się przejęli ale mnie to wkurzyło

























na zewnątrz zamontowali parapety - sztuk słownie 4 :) bo tylko tyle jest okien z parapetami i od razu zrobiło mi się lepiej - nawet pomyślałam że w moich koszykach z wikliny mogłabym wstawić wrzosy i postawić je na tych nowiusienkich parapetach :) - ale by mieli robotnicy ubaw ...



dzisiaj też miałam spotkanie z panem od przyłącza sanitarnego , gdzie umywalki, wanna, prysznic i kibelki i gdzie zmywarka pralka i zlewozmywak .. pan sympatyczny powiedział że wchodzi w poniedziałek i że ma zamiar wyjść w środę !!!! no no no
za to mojemu koledze od przyłącza kanalizacyjnego wysiadł sprzęt - kopara terminy mu się walą i palą ale jak to mówi damy radę - no ja myslę :)
tak więc coś się dzieje - nawet wspominano o wylewaniu podłóg w przyszłym tygodniu ale ... nie ma co się nakręcać wszak wiem jak oni pracują i co oznacza u nich 1 dzień 1 tydzień i słynne w tym tygodniu !!!

miłego czwartku Wam życzę i piątku też :)

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Fajnie Monia.Byle do przodu,a potem parapeta rób i się wpraszam:P

Konwaliowa Bombonierka pisze...

łaaaaaaaaa bomba:)
cieszę się jak cholera:*

Potwornie tęsknię:*

ystin pisze...

oh, pieknie!!!

Gwinoic pisze...

Coraz blizej konca:)

Balbina pisze...

fajnie, fajnie, godzina W się zbliża.
Ja to dopiero teraz zauważyłam jaki ty piękny system bezpiecznego poruszania się masz na dachu:-)

monika pisze...

he he he moje kochane :) system bezpieczeństwa dachowego :)
ile ja już bym dała żeby myć okna i ustawiać graty :)

Beatta pisze...

Pan od przyłącza sanitarnego ambitny wielce ;)