środa, 21 września 2011

zarusztowano :)



zarusztowano domek z każdej strony, od poniedziałku jakby firma sobie o nas przypomniała i robią na zewnątrz i wewnątrz
na zewnątrz jak widać ustawiono rusztowanie i rozpoczęto podbitkę dachu, obrabianie okien i .. w dalszej części programu robienie elewacji :)
a w środku kładą tynki na ścianach tzn "samnajprzód" obrabiają okna i prostują narożniki :)
byłam widziałam coś się dzieje - prawda jest taka że zgodnie z umową mają dwa miesiące heheh

a taki uroczy widok się ukazał jak wsiadałam do samochodu nie mogłam się powstrzymać żeby nie zrobić zdjęcia :)
widok prawie jak za wakacyjnej Bretanii ,,,






dziękuję że tu zaglądacie - życzę Wam kolejnego słonecznego dnia

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no pięknie widze domek dostaje makijażu a jaki kolorek trzaśniecie?
Balbina

monika pisze...

Balbiś trzasnę taki biały wymieszany z szarym i błękitnym - chyba :) znaczy się koperkowy róż hihihih
jaki konwaliowa wybrała taki będzie :)

Balbina pisze...

bedzie pięknie, bedzie sie Pani podobało :-)

monika pisze...

nooooooooooooooooo ja myślę :) jak przyjedziesz sama ocenisz :)

Konwaliowa Bombonierka pisze...

jeeeeeeeeeej.. e tam kolor... ja chcę być na tej łudeńce:)